tiistai 16. huhtikuuta 2013

"Sillä niin korkealla kuin taivas kaartuu maan yllä, niin korkealla ovat minun tieni teidän teittenne yläpuolella ja minun ajatukseni teidän ajatustenne yläpuolella." 
Jes.55:9

Noniin. Taas on nähty kuin Jumala on Jumala ja kuin Hänellä on ihan oma aikataulunsa ja ihan omat ajatuksensa ja suunnitelmansa meitä varten. Millon sen oikee oppii? Et kaikki kääntyy niitten parhaaks jotka Herraa rakastaa ja odottaa.

Hmm mä oon tosi onnellinen. Tää kuulostaa hassulta, mut tuntuu et mä oon vaa koko aika juossu jotain typerää loppumattomalt vaikuttavaa juoksukilpailuu, mut vihdoinki tuntuu et mä oon päässy perille. Ihan ku ois vihdoinki maalis, kotona. Täs on tapahtunu kaikenlaista uskomatonta.. en oo viel itekkää oikee ymmärtäny ja sisäistäny kaikkee. jotenki vaa silmät pyöreinä ja sanattomana oon katellu yläkertaan ja ihmetelly.. Jumalan armoo. sellast täsmällisyyttä.. kaikkee sitä mitä Herra on. Vou. Nyt vaa rukoilen koko sydämestäni, että täs kaikes sais tapahtua Jumalan tahto. Tää rauha..wou!


"Yhtä vähän kuin tiedät, minne tuuli kääntyy tai miten luut rakentuvat raskaana olevan kohdussa, yhtä vähän tiedät Jumalan teoista, hänen joka kaiken luo." Saarn.11:5 

 

Aamen.


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti