keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

How God sees you

"You see a failure, but I see a fighter
You see a hypocrite, but I see a true lover
You see someone who's afraid, but I see coureage inside of You."

Noin Jumala näkee meidät. Älä koskaan unohda sitä. Koska se mitä Jumala näkee on niin paljo syvempää ja niin paljo enemmän ku mitä me toisissamme ikinä pystytää näkee. Mä rukoilen et oppisin näkee jokaises ihmises palan jotain siitä mitä Jumala on. 


Elämä ei ikinä oo eikö tuu olee helppoo. Mut Jeesuksen kaa me selvitää taistelust ku taistelust voittajina. Käsi kädes Jeesuksen kaa elämä on ihmeellinen seikkailu! Miettikää jos elämä ois aina helppoo? Ei me varmaan muistettais ees Jumalaa, me pidettäis kaikkee itsestäänselvyytenä, me pidettäis itteämme jumalina. Must on hyvä et ain ei o helppoo. Koska se pitää meijät hereil, lähel Jumalaa. Se muistuttaa meit jatkuvasti siit et me ollaan riippuvaisii Hänestä joka antaa meille elämän. Must on parhautta olla riippuvainen yksin Jeesuksest! Oon saanu viimeaikoin kokee tosi vahvast Jumalan läsnäoloo ja oon vaan saanu levätä siin. Oon rakastunu enemmän rukoukseen. Ahh mä niin rakastan tätä elämää Jeesuksen kaa<3 Aikaset aamut meren rannal, puisen ristin juurel.. rukousta ja Sanaa.. raikas puhdistava tuuli.. mikä vois enää olla upeempi tapa alottaa uus päivä! Jumala on täs kesäl sytyttäny mua ihan uudel taval. Mä haluun olla radikaali. Radikaali kristitty. Ja siit en tingi!


Ja mä haluun reissata! Kreikan reissu sytytti mun reissuhaaveet taas palaa isommal liekil! Oli hieno reissu, ja Jumala piti meist tosi hyvää huolta! Ahh se loppumaton meri, hiekkaranta, palmut, ystävälliset ihmiset, muistotilaisuuteen eksyminen, upeet maisemat, kuumuus, ruoka, kulkukissat.. mä todella nautin siel chillailust! Mä haluun reissata ja rakastaa, ja mä tiiän et mä haluun alottaa sen täält mis mä oon. Mä haluun vaan rakastaa niinku Jeesus rakasti. Tuli etee mitä tahansa, yks asia on varmaa: 



"Kestän kaiken Hänen avullaan, joka antaa minulle   voimaa." 
Fil.4:13

Aamen.

1 kommentti:

  1. Ihanaa tuo siun todellinen palo Jeesusta kohtaan! <3 ja tuosta muistotilaisuuteen eksymisestä et kirjeessä sanonukkaan :D

    VastaaPoista