perjantai 2. marraskuuta 2012

Remind me who I am

"When I lose my way,
And I forget my name,
Remind me who I am.
In the mirror all I see,
Is who I don't wanna be,
Remind me who I am.
In the loneliest places,
When I can't remember what grace is."




Noi sanat kertoo musta. Ihan varmasti. Mä en ymmärrä elämää. Oon aivan pihalla. En jaksais en jaksais mut silti pääs pyörii ne samat jutut aina vaa joita ei jaksais. ei enää. kaikki voimat on jo käytetty. Jumala en jaksa. en mitää turhaa en mitää sähläyksii jotka vaa kuluttaa ja hajottaa, jättää kaipaamaa. vaik neki opettaa. mut silti. vain sussa jaksan roikkua, se on kaikki mihin mä kykenen. vain tämä päivä tämä hetki on kaikki mitä on, ja Sinä, Sinä vain. Kaikki mitä mul on. Ja sussa haluun pysyy.ikuisesti. koska oon ihan pihal, kaikki on sekasin, tai kai se on sisin joka on sekaisin. Sieluni. joka on sun, nyt ja aina sen lupaan vaikken oo hyvä lupauksii pitää mut mä tiiän ettet luovuta mun suhteen, et koskaan. anna sydämeeni ylistys ja kiitos. joka hetkes, anna niist tulla mun asenne. ylistyksest ja kiitoksest Herra sitä mä rukoilen.


Ja joskus saattaa unohtua, keitä me ollaan. joskus kun sydän tuntuu kiveltä ja me juostaan kai jonnekin vaan,pakoon kaikkea tai elämää ylipäänsä ja ei edes pystytä enää muistaa mitä armo on. ni muistuta sä Jeesus. tai ku peilistä katsoo ihminen, joka me ei haluttais olla. se tekee niin kipeetä. koska me ollaan kuitenkin jokainen Sun uniikki taideteos. muistuta sä sillon meitä. meidän arvosta. identiteetistä. kenelle me kuulutaan. tämä suuren suuri maailma ja minä pienen pieni tyttö, jonka käsi on tiukasti Jumalan kädessä ja joka kantaa unelmiaan taskussaan, rakkautta sydämessään ja kenkiä ei ollenkaan. 

"Tell me once again who I am to You,
Who I am to You.
Tell me lest I forget who I am to You,
That I belong to You.
To You."


Välillä unohtuu. kuka mä olen? kai haluaisin vain hengähtää, syliin käpertyä ja hetkeksi maailmalta piiloutua. vältellä peilejä ja kaikkea pahaa. pieni hetki vain, kunnes aurinko taas nousee, maalaa taivaan ja kultaa pellot ja muistuttaa kaiken kauneudesta. muistuttaa kuka mä olen. usein se unohtuu. liian usein. Mut Herra, muistuta sä mua. Kuka mä olen. Muistuta keneks sä oot meijät kutsunu olee. Millaseks sä oot meijät tarkottanu ja luonu. auta mua uskoo, et mä olen sun rakkaasi. Jumala, auta meitä uskoo et me ollaan Sinun lapsiasi. Kerro meille aina uudestaan ja uudestaan keitä me ollaan sulle. Kerro ettei me unohdettais sitä. Et me kuulutaan sulle. Yksin Sulle.

"When my heart is like a stone,
And I'm running far from home,
Remind me who I am. When I can't receive Your love, 

Afraid I'll never be enough,
 


Remind me who I am.
If I'm Your beloved,
Can You help me believe it."

- Jason Gray 

Niinä hetkinä ku sä pelkäät ettet oo tarpeeks, et riitä, ni älä usko sitä ääntä sun sisällä. Se on valetta. Täyttä valetta, joka me liian helposti uskotaan. Mut älä sä usko sitä, vaan usko ja muista se että sä oot Jumalan aarre. Ja sä todellakin oot tarpeeksi. Sellasena ku olet.


 Kuka sä oot? Jumalan rakas lapsi, korvaamattoman upee ja tärkee taideteos. Syy jonka takia Jeesus roikku ristillä.

 
Aamen.

1 kommentti:

  1. Just oikein! Kätkeydy Jumalan lupauksiin, Hänen totuuteensa ja rakkauteensa. Älä anna valheelle mitään valtaa sun elämässä. Tunteet on mitä on. Ajatukset on mitkä on. Saat tuoda ne kaikki aidosti Jumalalle ja vaihtaa ne Hänen totuuteensa! Roiku totuudessa kiinni! Roiku Jumalan rakkaudessa koska se on todellisuus!

    VastaaPoista