maanantai 7. tammikuuta 2013

Tää biisi puhuu mun puolesta

Mä mietin tosi kauan mitä mä oikee kirjottaisin. miten mä saisin kuvailtuu kaiken sen mitä mä haluisin sanoo, sen mitä mun sisäl on, mitä mä tunnen ja ajattelen. mul ois niin paljo sanottavaa ja mä yritin, voi juku kuin mä yritin kirjottaa sen kaiken tähän mut siit ei vaa tullu mitää. sanat näytti vaan hassulta päämäärättömältä sotkulta ku mä yritin avata tähän sitä solmuu mun sisäl. mut sit mun päähän tuli yhtäkkii tää biisi, ja samas mä tajusin et tää kuvaa täydellisesti kaikkee sitä mitä mä yritin kirjottaa tähän. täydellisesti. kiitos Jeesus. 

"Tuulet voimistuu pelko valtaa
aallot kasvaa, mitä jos en onnistu
jos liian vahvat aaltojen iskut on
Ilman sua oon suojaton
vasta tuulessa sieluni huutaa
etsin suojaa ei toiset huomaa 
sitä miten vaikeet on tääl
Luoja auta, vain Sinä kaiken tän näät
Herra teet musta vahvemman äänesi vahvistaa
heikkona hetkenä saan kanssasi vaeltaa
luotan Sinuun et muutat mieleni asenteeltaan
toisin ymmärtämään
vielä voitan mä taistelun
kun viimein ymmärrän
ei olosuhteet kerro et oisit jättänyt ihmisen
yksinään hetkeksikään 
siis hetkeäkään mä yksin en oo



 Ulkona meri se raivoten pauhaa 
tuulet ei anna ees hetken rauhaa
meri on tyyni sisälläni sydämessäni en ole mä yksin
vain Sinussa tulen mä hyväksytyksi
ymmärretyksi
Sä olet syyni miksi jatkan yhä mä taisteluu vaikka kulkuni yhä se vaikeutuu
silti voimani vahvistuu
vaikka joskus väsynkin
yöstä synkinkään ei vie multa elämää
äänesi tunne ei sävyä syyttävää
et kiellä yhtäkään joka luokseen pyytää
sinne sä jäät et kulje yhdenkään ohitse
näet kaikkein syvimpään
sen mitä en näe itse sen minkä peitän
sen mitä toiset ei nää
sinut valitsen
ristille kannoit sä ikävän tämän
kädet ristin
mä löysin elämän








Kiitän katseestasi joka sanoo et mä riitän
kiitän rakkaudestas joka sanoo et mä riitän
kiitän armostas joka sanoo et mä riitän
ristin vuoksi mä riitä
siitä mä kiitän
kiitän katseestasi
anteeksannostasi
sovituksestasi 
armostasi
ristin vuoksi mä riitän."
- Jonitapani 

Aamen.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti