sunnuntai 5. toukokuuta 2013

"Onnellisia ne, jotka saavat voimansa sinusta, ne, 
   jotka kaipaavat pyhälle matkalle.

Kun he kulkevat vedettömässä laaksossa, sinne puhkeaa
virvoittava lähde, ja sade antaa heille siunauksensa.

Askel askeleelta heidän voimansa kasvaa,
ja he saapuvat Siioniin Jumalan eteen."
Ps.84:6-8

Tänään on ollu hyvä päivä. Heräsin kympilt, kiskoin vaatteet niskaa ja lähin ehtoolliskokouksee, aamupalaks otin mukaa kahvii ja rahkaa :) Keskittyminen kokoukses oli aika nollassa, mut oli hyvä olla silti siel. Kattelin sitä isoo ristii siel edes, ja mietin milt Jeesuksest mahto tuntuu ku se roikku siel.. juku ku mä rakastan Jeesusta! Kokouksen jälkee oli yks ihana kohtaaminen, joka piristi jotenki tosi paljo mua, jostain tosi syvält jotenki. Ku viime viikot on ny ollu vähä mitä sattuu, ni se kohtaaminen tuli jotenki just täydellisee aikaa ja tuntu ku auringonsäteet ois vähä pilkahdellu mun kasvoille, ehkä sydämeenki. Vau. Ja sit hmm käytii vähä ostoksil ja syömäs ja katottii leffa joka oli tosi hyvä ja syötii jätskii tottakai ja mmm juteltiin ja mä vaan koin rauhaa. Ymmärsin jotenki, et tää kaikki on Jumalan kädes. Ihan kaikki. Joten no panic. 

Huomen aamuvuoroon ja sit ehkä vois mennä salille, ihana päästä nostelee punttei ku ollu viikon tauko töitten takii! Ja jos Herra suo ni olispa taas kiva tutustuu siel uusiin ihmisiin, olis kiva jotenki sielki ain jollain taval jakaa rakkautta eteenpäin! Ja keskiviikkona ois tarkotus lähtee helsinkii ettii valmistujaismekkoo..hmm oon viimeks pikkutyttön käyttäny mekkoi, täst tulee kyl jännää. Vaikee uskoo et parin viikon pääst koulu on ohi ja sit oon vapaa, mmm moottoritie on kuuma ja se kutsuu.. mut mul on rauha. Mä kuljen käsi kädes Jumalan kaa, vieköön Hän minne haluu, koska mä tiiän et se on parasta! Niinku mä aikasemmin sanoin, tästä noustaan..

Aamen.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti