maanantai 13. elokuuta 2012

The Joy of the Lord

Oltii tänää luokkalaisten kaa rannal hengailemas ja tutustumas toisiimme. Oli upee päivä, tosi lämmin, ja vaik mun fiilis oliki suhteellisen hämmentyny kaikest viime aikasest, ni silti oli makeeta tajuta kuin Jumala voi antaa sitä todellist riemuu, joka ei oo kiinni olosuhteist eikä fiiliksist. Se vaa on jotain sellast mikä tulee Jumalalt. Tiiättekste, tänää oon vaa ollu niin ilonen. Ei mitää tavallist iloo, vaa ihan selkeest sitä sellast superihanaa iloo ja riemuu siit et oon Jeesuksen. Saan vaa viipyy Hänen läsnäolossaan. Niimpä vaa siel rannal muitten hengailes kuka missäki, kapusin kalliolle, laitoin napit korvii, kaivoin hartauskirjan ja Raamatun esille ja aloin ylistelee. Aamust asti oli ollu vaa niin riemullinen olo. TANSSAHTELIN JA YLISTELIN JA NAUROIN VAA KUIN IHANA JUMALA ON! Kuin hyvä olo tulee ku saa vaa olla Isän kaa. Kaverit vähä katteli et toi diana vaa lauleskelee tuol, ja mä vilkuttelin niille ja hihkuin kuin hyvä Jumala meil on! :D jotenki ei vaa yhtää viitti uhrata ajatusta sille et mitä noi muut aattelee, koska se on niin superturhaa. (en haluu ylpistyy, enkä haluu et tää kuulostaa siltä. Haluun pysyy nöyränä ja tuottaa vaa kaikel mitä teen kunniaa Jumalalle!) 

Jeesus vaan on mun SUURIN RAKKAUS, jota haluun ylistää joka hetki, ni miten siit vois olla hiljaa? Se on mahotonta. Olla hiljaa siit. Mä uskon siihen mihin mä uskon, ja se tekee must sen mitä mä oon, niinku Third day ja Brandon Heath laulaa. Mä oon maailman onnellisin Jeesuksesta. Ja haluun vaa jakaa sitä iloo ja rakkautta kaikille! Parhautta! Mut mikä hassuinta, ku avasin sen hartauskirjan siel sit ja luin tän päivän tekstin, ni en voinu muuta ku nauraa ja kiittää Jeesust. Se meinaan natsas täydellisesti siihen hetkeen ja mun olotilaan ja fiilikseen. Voi juku kuin nauratti. Niin ihanaa kyl on tää Jeesuksen lapsena oleminen!<3 Mut tässä siis tän päivän teksti, joka kuvaa hyvin sitä millanen olo mul oli siel ja mitä tunsin, ja kuin täynnä riemuu olin siel ja oon edelleen!

"Opettele enemmän nauttimaan elämästä. Rentoudu! Muista, että minä olen Jumala kanssasi. Loin sinuun  valtavan kapasiteetin tuntea minut ja nauttia läsnäolostani. En pidä siitä, että omani vaeltavat hapannaamoina ja ahdasmielisinä elämänsä halki. Kun asennoidut päivääsi lapsenmielisellä ilolla nauttien jokaisesta siunauksesta, julistat luottamustasi minuun, aina läsnä olevaan Paimeneesi. Mitä enemmän keskityt läsnäolooni, sitä enemmän pystyt nauttimaan elämästä. Tuo minulle kunniaa nauttimalla seurastani. Niin julistat läsnäoloani myös elämääsi tarkkaileville ihmisille."

Ps. Tost lapsenmielinen -jutust sen verran viel et seki sopi kuvaa niin hyvin ku meikäläinen vaa oli ihan innoissaa siel ku leikittii kaikkii hassui leikkei, ku kaikki muut vaa tyylii yrmyinä et ei oo totta, jotain leikkei, lähetää pois. Ja mä vaa en melkein meinannu pysyy pöksyis ku oli niin hauskaa vaa leikkii ihan ku lapset! :D Mä todella rukoilen et me kaikki voitas aina onnistuu säilyttää se lapsenmielisyys. Se on meinaan tärkeetä. Ja ihanaa!

"-Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja hänelle annetaan nimeksi Immanuel - se merkitsee: Jumala on meidän kanssamme." Matt.1:23

"Varas tulee vain varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut antamaan elämän, yltäkylläisen elämän. Minä olen hyvä paimen, oikea paimen, joka panee henkensä alttiiksi lampaiden puolesta." Joh.10:10-11

Olkaa siunattui, ja iloitkaa ja riemuitkaa JOKA PÄIVÄ Jumalassa. Tuutte huomaamaan kuin tärkeetä ja ihanaa se on! Kuin onnelliseks siit tulee. Ja varmasti Jumala myös. Ja se on sitä mitä Jumala haluu meijän tekevän. Riemuitsevan yksin Hänessä ja Hänestä. Jumala meinaan antaa suuremman ilon ja riemun ku kukaa voi leiväst ja viinist ikinä saada! Tai mistää muustakaa!

 Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti