torstai 2. elokuuta 2012

Be blessed

Oon kohta lähös duuniin mut sitä ennen päätin nopee lukasta tän päivän hartaustekstin, ja kappas kappas, oli kyl niin upee teksti taas ja jotenki kolahti (taas) just tän hetkisee elämäntilanteeseen. Mahtavaa! Mä oon niin rakastunu Jeesukseen!

"Uhraa minulle aikaasi. Tiedän, kuinka arvokasta aikasi on. Tässä toimintakeskeisessä maailmassa vain harvat omistani viettävät aikaa kanssani. Siunaukset kuitenkin virtaavat elävän veden lailla niille, jotka niin tekevät. Yhteinen aikamme siunaa myös minua, jolta kaikki siunaukset tulevat. Tämä on suuri salaisuus. Älä yritäkään käsittää sitä, vaan kunnioita minua iloitsemalla minusta. Nauti minusta nyt ja aina."

"Sinä suot hänelle siunauksen, nyt ja aina. Sinun läsnäolosi tuo hänelle ilon ja riemun." Ps.21:7

"Sillä niin kuin taivas on korkea maan yllä, niin on Herran armo suuri niille, jotka pelkäävät ja rakastavat häntä." Ps.103:11


"Joka uskoo minuun, 'hänen sisimmästään kumpuavat elävän veden virrat', niin kuin kirjoituksissa sanotaan." Joh.7:38

Olkaa siunattui ja eläkää lähel Jumalaa. Tai ehkä paremminkin; eläkää lähel Jumalaa ni ootte siunattui! :D

Aamen.

1 kommentti:

  1. Kiitti paljon! Sanat on aika lailla Pyhän Hengen inspiroimaa, ja Hän kyl on aika beautiful, et saattaa johtua siitä! :D Jotenki tuntu hassulta laittaa noin intiimiä videota tonne, mut mun koko blogi on kyllä yks päiväkirja, joten... mikä ettei.

    VastaaPoista