sunnuntai 19. elokuuta 2012

Hold on.

Kauheeta sekamelskaa kaikki. Mut silti se Jumalan antama riemu, olosuhteista riippumaton älytön ilo ja riemu, kumpuu jostain mun sisältä ja pitää mut hengis. Just huokasin Herran puoleen, et kuin kauan mul oikee menee tajuta et Hän on yksinkertasesti KAIKKI mitä MÄ tarvitsen. Okei mä oon tiedostanu sen jo kauan, mutten oo sisäistäny sitä. En ainakaa sydämen tasol. Mut ehkä nyt vast todella alan ymmärtämään. ku kaikki muu romahtaa ni Jeesus pysyy. siis miten se voi ees olla mahollist? miten Jeesus voi olla niin hyvä? alkaa itkettää ku miettii kuin rakkaita me ollaan Hänelle,vaik me ollaa mitä ollaa. Ihmisii vaan jotka mokailee ja tekee väärii valintoi, ihmisii jotka vaan kaipaa toisten hyväksyntää ja läheisyyttä, eikä ymmärretä sitä et meijän pitäs etsii ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskasta tahtoaan niin meille annettais kaikki muukin. 

Mut vast nyt alan tajuu et kuin ÄÄRETTÖMÄN PALJO Jeesus haluu olla ykkönen mun elämäs, ja MÄ haluan pitää Jeesuksen ykkösen! Mä tarviin sitä enemmän ku mitää muuta. Jo viime syksynä Jumala sano et diana nyt valitset joko sen toisen jutun tai sit mut,ja tottakai valitsin Jumalan, ja niin meille tavallaa synty diili. Mut ei se mun lupaus kauaa kestäny. Siit on jo melkein vuosi ja nyt mä vast alan ymmärtää mitä se tarkottaa. Mut tiiättekste, nyt mä aion pitää lupaukseni. Nappaan Jeesuksen kädest kii ja laitan vähä pikaliimaa väliin etten vahingossakaa yritä lähtee toteuttelee mun omii suunnitelmii ja halui. Annan kaiken vallan mun elämästä Jeesukselle. Tuokoon huominen mitä ikinä tuokaan, mä roikun kii Jeesukses enkä säädä ite enää mitää. Kuin mont kertaa pitää oikee kävellä päin seinää ennenku alkaa tajuumaan? Aika monta kertaa. Ihan liian monta. Ainaki mun kohal.

Mä rukoilen et tapahtuis Herran tahto mun elämän kaikis jutuis. Mä uskon et Jumalal on varattuna mulle kaikkee siistii, kuhan mä vaan opettelen luottamaan täysillä Häneen. Mä rukoilen lisää kärsivällisyyttä ja mielen lujuutta. Rukoilen et mun elämä vois olla ylistyslaulu Jumalalle. En tiiä kuin hyvin siin oon tähän mennes onnistunu, mut täst hetkest lähtien mä yritän parhaani, ja Jumala jatkaa siitä. Saan levätä Hänen hoitavas läsnäolos. Mmm<3

Mut hei jälleen kerran tän päivän hartausteksti kolahti niin et WOW. Mä en tajuu mikä ihme kirja se oikee on ku aina on teksti jos omaa tilanteeseen.. kiitos Jeesukselle!

"Kutsun sinua lakkaamatta läheisyyteeni. Tiedän, kuinka syvästi tarvitset minua. Näen kyllä ajatustesi tyhjyyden, kun ne harhailevat pois minusta. Minä annan levon sielullesi sekä virkistyksen mielellesi ja ruumiillesi. Kun koet yhä enemmän täyttymystä minussa, muut nautinnot menettävät merkitystään. Läheinen suhde kanssani on kuin sinulla olisi sisimmässäsi henkilökohtainen ilon lähde. Koska tämä lähde virtaa armonistuimeltani valjastamattomasti, ilosi ei ole riippuvainen olosuhteista. 
       Kun odotat läsnäolossani, pysyt yhteydessäni tietoisena siitä, mitä annan sinulle. Jos koet vajautta, kiinnitä taas huomiosi minuun. Tällä tavoin luotat minuun elämäsi jokaisena hetkenä."


"Sinä suot hänelle siunauksen, nyt ja aina. Sinun läsnäolosi tuo hänelle ilon ja riemun." Ps.21:7


"Ole ääneti Herran edessä, odota Hänen apuaan! Älä kadehdi sitä, joka menestyy elämässään, sitä, jonka kaikki juonet onnistuvat." Ps.37:7

"Ei, olen löytänyt rauhan, mieleni on tyyni. Niin kuin kylläinen lapsi lepää äitinsä sylissä, niin on minun mieleni levollinen." Ps.131:2

Mmm ja sit on pyöriny pari biisii täs jotka on antanu niin paljon nyt. Ja ne on viel niin tähän tilanteeseen. Kaks niist on on Petrus Ahosen Etsikää ja Herra valtaa minut taas, ja kolmas on tuttuakin tutumpi Manafestin Never Let You Go. Varsinki toi Manafestin biisi kolahti tänää taas niin et oksat pois. Siin on niin upeet sanat ja ne natsaa nyt niin hyvin.. upeet miten oikeest biisienki kautta Jumala puhuu! 

Nyt on ihan hyvä olla. Levollinen ja tyyni. Sellanen et Jeesus pitää huolta. Mun ei tarvi pitää kaikkii ohjii käsissäni. Saan luottaa yksin Herraan. Kiitos rakas JEesus. Kiitos et kaikist vaikeimmatki vastnoikäymiset sä käännät siunauksiks. Ja kiitos mun ihanasta rakkaasta ystävästä joka rohkaisi mua kahel ihanal Raamatun jakeel: 

 "Herra on lähellä minua kun minulla on särkynyt sydän ja pelastaa minut kun minulla on murtunut mieli." Ps.34:19

"Minä riemuitsen jopa ahdingosta, sillä tiedän, että ahinko saa aikaan kestävyyttä, kestävyys auttaa selviytymään koetuksesta ja koetuksesta selviäminen antaa toivoa. Eikä toivo ole turhaa, sillä Jumala on vuodattanut rakkautensa sydämiimme antamalla meille Pyhän Hengen." Room.5:3-5

Aamen.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti