keskiviikko 3. lokakuuta 2012

                  "Kestän kaiken hänen avullaan, 
                   joka antaa minulle voimaa." 
                                                Fil.4:13


Toi kohta on tänään puhutellu mua. Vaik kuraa sataa niskaan ni mä todellakin kestän sen kaiken Hänen avulla, joka antaa mulle joka ikinen päivä voimaa. Kiitos rakas Jeesus. Sun suunnattomasta hyvyydestä ja rakkaudesta. Kiitos et Sun ajatukset on hyvii meitä kohtaan. Ne on rakkauden eikä vihan ajatuksia. Ja kiitän Sua myös siitä että Sä oot luonu meijät ihmiset sellasiks, et meijän ei ees oo tarkotus ymmärtää Sun suunnitelmii. Herra luotan siihen ku Raamatus sanotaan näin: "Ihminen suunnittelee tiensä, mutta Herra ohjaa hänen askelensa."  (Snl. 16:9) Tiiän et koko mun elämä on Sun käsis Isä. Ei mun omis. Se on niin rauhottava ja turvallinen ajatus et en voi muuta ku kiittää Sua. Oot Jeesus kaikki mulle, tiedätkö, mä alan koko ajan tajuu sitä enemmän ja enemmän. Kuin Sä vaan oot KAIKKI. Rakastan sua.<3

"Älä jätä elämääsi oman ymmärryksesi varaan, vaan turvaa koko sydämestäsi Herraan. Missä kuljetkin, pidä hänet mielessäsi, hän viitoittaa sinulle oikean tien."  
Snl. 3: 5-6


Myös tän päivän hartausteksti jotenki taas kolahti niin et aamen.

" Kun asiat näyttävät menevän huonosti, luota minuun. Kun elämäsi tuntuu hallitsemattomalta, kiitä minua. Nämä ovat yliluonnollisia reagointitapoja, ja voivat nostaa sinut olosuhteidesi yläpuolelle. Luonnolliset reaktiosi vaikeuksissa voivat olla hyvin kielteisiä. Jopa vähäinen valittaminen saattaa syöstä sinut masennuksen syöksykierteeseen. Tässä mielentilassa valittaminen tulee yhä helpommaksi. Jokainen purnaus vie sinua syvemmälle, ja mitä syvemmälle menet, sen nopeammin vajoat. Voit kuitenkin vielä vetää hätäjarrusta. Huuda puoleeni nimessäni. Vakuuta luottavasi minuun, tuntui miltä tuntui. Vaikka se tuntuukin luonnottomalta, jopa järjettömältä, kiitä minua kaikesta. Pikkuhiljaa alat nousta kuopasta.
      Kun olet taas tukevalla maalla, voit kohdata vaikeutesi nöyrästi. Jos valitset yliluonnollisen reagointitavan - luotat ja kiität - saat kokea käsittämätöntä rauhaani." 

"Veisatkaa yhdessä psalmeja, ylistysvirsiä ja hengellisiä lauluja, soittakaa ja laulakaa täydestä sydämestä Herralle ja KIITTÄKÄÄ AINA JA KAIKESTA Jumalaa, meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen nimessä." Ef.5:20

Olkaa siunattui, ja turvataan kaikki koko sydämestämme yksin Jumalaan, koska Hän on ainut joka voi ohjata meijän askeleet Elämän Tielle. Ja pitää ne kans sil tiellä.

Aamen.

1 kommentti: