lauantai 8. joulukuuta 2012

Luovutusvoitto

Rakas Jeesus. Mä en voi uskoo tätä. Kaiken järjen mukaan mul pitäis olla ihan masentunu ja epätoivonen olo, viime blogitekstiin viitaten. Mut sä annoitki mulle samantien ihmeellisen rauhan. Mul on vaan niin hyvä fiilis. Luovutusvoitto. Koko mun pieni elämä on Sun käsis, mä saan vaan olla sun sylis ja luottaa sun suunnitelmiin. Mul on tie auki taivasta myöten, ja mä jään uteliaana odottaa mitä kaikkee SÄ haluut mun elämäs tehä ja minne SÄ haluut mua viedä. Herra mä haluun olla sellanen millaseks sä oot mut tarkottanu olee. Parhautta<3 Mul on edellee uskoo ja toivoo koska tajusin et niit ei voi mikää tai kukaa viiä. Koska Herra sä oot tulevaisuus ja toivo.

Ja Taivaan Iskä, kiitän koko sydämestäni sua mun ystävistä, jotka saa kaiken tuntuu selkeemmältä varsinki sillon ku tuntuu et ite on ihan hajal eikä vaa jaksa. Kiitos Herra täst meijän porukasta.


”Minä jätän teille rauhan, oman rauhani minä jätän teille.
En sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat älkääkä
vaipuko epätoivoon.” 

Joh. 14:27 

"Sillä Herra Jumala on aurinko ja kilpi; Herra antaa armon ja kunnian, ei hän kiellä hyvää niiltä, jotka nuhteettomasti vaeltavat."
Ps. 84:12

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti