sunnuntai 23. joulukuuta 2012

                     Vaik sä oot heikko, ni muista et Jumalan voima 
                             tulee täydelliseks heikkoudessa. 



"Mutta hän on vastannut minulle: 'Minun armoni riittää sinulle. Voima tulee täydelliseksi heikkoudessa.' Sen tähden ylpeilen mieluummin heikkoudestani, jotta minuun asettuisi Kristuksen voima. Siksi iloitsen heikkoudesta, loukkauksista, vaikeuksista, vainoista ja ahdingoista, joihin joudun Kristuksen tähden. Juuri heikkona olen voimakas."
2.Kor.12:9-10

Ei oo häpeä olla heikko. Ei oo heikkoutta näyttää heikkoutensa. Se on rohkeutta. Sä saat olla heikko, pieni rikkinäinen taideteos Kaikkivaltiaan käsillä. Koska Jumalan armossa on sulle kylliks. ARMO. muistuta itteäs tasasin väliajoin siitä, mitä se meinaa. Muista et se on ansioton rakkaus meidän osaks. Me ei millään tavoin ikinä voitais ansaita sitä, mut siitä huolimatta ja ehkäpä just sen takia Jumala haluu sitä meille antaa, aina uudestaan ja uudestaan, ehtymättömästi. Hän haluu rakastaa meijät ehjiks, ja sen jälkeen opettaa et meijän pitää jakaa sitä ansiotonta rakkautta eteenpäin, kaikille. Vaik ne ei välttämättä meijän mielest sitä ansaitsiskaa. Mun yks tuttu sano kerran hyvin, et meijän tulee rakastaa kaikkia ihmisiä heidän valinnoistaan ja elämäntavoistaan huolimatta. Meidän tulee rakastaa, vaikka emme saisi vastarakkautta. Aamen. Näinhän se menee. Tähän Jumala antaa voiman ja kaiken sen rakkauden mitä me tarvitaan. Ei tuu olee helppoo, mut onneks meijän ei tarviikkaa tehä sitä yksin

Usein Jumala käyttää meitä juuri sillon ku me ollaan erityisen heikkoja ja haavoittuvaisia. Sitä en tiiä et miks se on näin, yksin Luoja tietää. Mut toimiva juttu se on, joten ei muuta ku kaikki kunnia ja ylistys Hänelle jolle se kuuluu, aina ja iankaikkisesti! Iloitaan kaikesta kurast täs elämäs, siitäki et ollaan heikkoja, koska Herra on meijän kaa ja tekee työtään meissä ja meijän kautta sillonki ku silt ei tunnu. Iloitaan, rukoillaan ja kiitetään. Koska armossa on meille kylliksi. Kuin upeeta!<3

Aamen. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti