sunnuntai 12. tammikuuta 2014

Sunnuntaiaamu

Parasta meditaatioo
ainoota oikeeta hengellistä nautintoo
kuppi kahvia ja Raamattu kourassa
on pala taivasta 


Elämän veden lähde on siellä syvällä
Rakkauden Pojan veden virtaa lähellä
pinnan alla se on piilossa siltä 
joka ei nää arjen hunnun läpi iäisyyttä
ei oo kiire mihinkään
kun juureni Kristuksesta imevät elämää
armosi lämmössä kasvan ja lepään
että voisin kantaa paljon hyvää hedelmää


Ei multa mitään puutu kun Herra paimentaa
vihreillä niityillä mä saan lepäillä kun jengi vain stressaa
ei maistu arki samalta kun Jeesus on läsnä
Sä oot tässä vaikka mä ahdistun mä masennun ja häslään
siis mikäpä nyt tässä on ollessa kun virvoitat mun sieluni
saan jättää mun ongelmat
saan iloita kun mieluummin mä nautin ku itken
mä rauhotun Sun edessäs 
Raamattu kädessä

Kun Sanasi äärellä saan syödä kylläkseni
sisäinen rauha sydämessä suoritan askareeni
vaikeuksissa uskon että ohjaat askeleeni
kun lankean niin muistan että annat anteeksi
joka aamu auringon noustessa
katselen ikkunasta samalla kun siemailen sumppia
rakkauden varjossa lepohetken saan arjen haasteista


Parempaa kun mikään muu on saada olla edessä Jumalan
nauttien Hengen ravinnosta
lukien Raamattua
Jeesus mun identiteettinä saan varttua 
Sanasi näyttää Susta enemmän kun laajakuva
katseeni Hänessä joka mulle antaa apua
joka ei ilkeyttään koskaan satuta
aina kun oon levoton Jeesuksen edessä saan rauhan
- Katajainen Kansa

Aamen.

1 kommentti:

  1. luulin et oot ite kirjottanu tän :O ! mut wau.... tuon rauhan haluis välittäää toisillekki

    VastaaPoista