lauantai 28. kesäkuuta 2014

Jeesus mä haluan palvella Sua. Mä haluan jättää kaiken turhan ja elää yksin Sinulle. Mä haluan tuottaa Sulle kunniaa kaikella mitä teen. Puhdista Sä mut. Anna mun synnit anteeksi. Virvota ja uudista ja opasta mua. Koska mä tarviin Sua enemmän ku mitään muuta. Mä haluun kertoo kaikille kuin mahtava Sä oot. Anna Sä sanat mun suuhun ja ohjaa mun askeleeni Sun tahtosi teitä. Pyhä Henki, oo mun oppaana ja vahvistajana jokaisena hetkenä.


Mä tiedän etten halua mitään muuta kuin elää vaan Sulle Jeesus. Haluun antaa kaikkeni Sulle ja kulkea Sun johdatuksessa. Mä haluun etsiä Sua koko sydämestäni, täyttyä Sun rakkaudella. Kellua anteeksiannon ja armon virrassa. Mä haluan hengittää Sua. Palvella Sua. Elää yksin Sulle. Loistaa Sun valoa tähän synkkenevään maailmaan. Niin Herra etten enää elä minä, vaan Sinä minussa.


Herra, tässä mä olen. Särkyneenä ja vaillinaisena. Heikkona ja kompastelevana. Mutta kuitenkin... tälläisena kokonaan Sinun. En kenenkään muun. Yksin Sinun.


Sä näät mun unelmat ja mun sydämen. Mä jätän ne Sun käsiisi. Mä haluan jakaa Sun rakkautta kaikille.Haluun kertoo et Sä oot tulevaisuus ja toivo. Haluun kertoo että Sä oot yksinkertasesti KAIKKI. Oo Sä mun kanssa ja käytä Sä mua Sun rakkauden välikappaleena. Kiitos Isä.


Sulle kuuluu kaikki kunnia voima ja valta. Kaikki ylistys ja kiitos. Mä rakastan Sua. Sä oot mun Kuningas, mun Pelastaja. Mun Suojamuuri. Mun Kallio. Sä kannat kun mä en jaksa. Kiitos rakas Jeesus!<3 kiitos kiitos kiitos siitä mitä sä teit sillon ristillä, ja mitä sä teet joka päivä meijän keskellä. Meissä. Love you.

Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti