tiistai 31. heinäkuuta 2012

Voittaja

Tiesitsä että ku sä oot Jeesuksen oma, sä oot voittaja. Ymmärrätsä mitä se meinaa? V-O-I-T-T-A-J-A. Sä et hävii vaan voitat. Sä voitat omakses Ikuisen Elämän.
Okei, mä vähän selitän. En mä oo hyvä selittämään näitä juttui, varsinkaan niin et ne kuulostais selkeilt ja et niis ois joku pää ja häntä, mut kokeillaan jos mun sepustuksist jotain tolkkua sais.


Jeesus on voittaja. Jeesus on voittanu kuoleman, ihan kaiken, ja ku sä luovutat koko elämäs Jeesukselle Kristukselle, päätät seurata yksin Häntä, ni tiiätsä mitä? Sä oot voittajan puolel, jollon sustaki automaattisesti tulee voittaja. Jeesuksen tiimi meinaan voittaa. On jo voittanut. Sä oot matkal taivaaseen, ikuiseen yhdessäoloon Jumalan kaa. Kaikkivaltiaan luo. Mut tiiätsä minne häviäjät joutuu? Ne joutuu valitettavasti ikuiseen eroon Jumalasta. Se on kamalin juttu mitä mä tiiän. Ikuinen ero meijän Luojasta, joka on antanu kaikelle elolliselle elämän henkäyksen. 

(On muuten pakko sanoo et tosta elämän henkäyksestä tuli mieleen kuin hassuu on et tää maailma on niin edistyny ja teknologia, lääketiede, ym. on ihan huipussaan, mut silti on yks asia mitä tiedemiehetkään ei oo pystyny tekee. Ja se jos mikä kertoo vaan sen totuuden et on olemassa Jumala joka on luonu kaiken tän. Nimittäin se juttu on elämän henkäys. Onhan kaiken maailman robottei jotka on ku oikeet ihmiset, mut ei ne silti oo, koska niil ei oo elämän henkäyst, ne ei hengitä eikä mitää, koska yksin Luoja voi sen antaa. Aika makeeta, eiks je? :D) 


Ja valitettavasti kaikki ne jotka ei usko Jeesukseen, on automaattisesti häviäjän puolel,ja tää suuri häviäjä on Paholainen. Se osaa ovelasti uskotella, et hei, Jeesus ei oo voittaja, mut mä oon, ja ku sä tuut mun kamuks ni sä voit vallottaa vaik koko maailman. Noin se sanoo,salakavalasti,mut älä kuuntele sitä, koska se on valhetta. Älä usko sitä, koska on vaan yks Totuus, ja sä kyl tiiät mikä se on. Ja jos et, ni avaa Raamattu ja lue mitä siel sanotaa. Jeesus on Tie, Totuus ja Elämä. Jos sä et haluu uskoo sitä, ni se on sun asias, mut sit sä et tuu olee Voittajan puolel, ja se saa mut niin surulliseks et tekis mieli vähä itkee, mut se saa Jumalan viel surullisemmaks. Koska se rakastaa sua mielettömän paljo ja odottaa kädet levällää syli avoinna sua kotiin. Just sua. Sitä sattuu kattoo kuin sä kävelet aina uudestaan ja uudestaan sen luota pois. Koska sut on tarkotettu elää lähel Jumalaa. Sut on luotu Jumalan kuvaks, ja Jumala haluu antaa sulle niin paljon. Enemmän ku sä voit ikin kuvitellakaan. Jos sä vaan otat sen askeleen ja siirryt häviäjän puolelt voittajan puolelle.

"Itketkö sinäkin Jumala, kun näät ettei rakkaasi piittaa? Tältäkö tuntuu kun ojennat kätesi, ja ihminen kintaalla viittaa."

Sä joka tiiät, että oot Voittajan puolel, ni kato peiliin ja sano ihmiselle joka sielt kattoo sua takas et hei, sä tsiikaat voittajaa. Koska yksin Jeesus on voittaja, ja niin ollaa myös kaikki me Hänen omat. Joten no worries, kuljetaan askeleet kevyinä ja mieli taivaissa, rukoillen ja luottaen Jumalaan.
Kyl Voittaja pitää meist huolta.

Noi kuvat on muuten meijän seurakunnan lastenleiriltä, joka muuten oli ihan superhuippu! Kiitos siit kaikille jotka oli siel ja ennen kaikkee Herralle!<3 Mut siis, mä olin siel yhes vaihees voittaja, ku voitin sellasen ihmesörsselimössöjen juomis kisan, ja oli kyl hauskaa :) Nois kuvis mä ja ihana Liisa :D olin hetkellisesti voittaja, mut onneks mä tiiän et oon sellanen ihan pysyvästiki, koska oon valinnu seistä Voittajan puolel. Nöyränä, mut kuitenki pää rohkeesti pystys, ylläni Kristuksen taisteluvarustus. (Efe.6:10-18)
Voisko paremmin enää olla? Mun mielestä ei todellakaan. Mul on kaikki mitä mä ikinä tarviin. Mul on Jeesus.




http://www.youtube.com/watch?v=BXt-LY_SM6o

"JESUS IS THE CHAMPION!"

Aamen.

1 kommentti:

  1. :) kiitti kommentista ja siitä että iloitset mun kaa! Jumalan hyvyys on jotai käsittämätöntä. Ja niin, oon palaamassa jonnekin kauas Etelä-Amerikkaan.

    VastaaPoista