keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Ihmeellinen Jumala

Vautsi vau. Jumala on niin ihmeellinen. Mä oon ihan sanaton. Onnellinen ja sanaton. Kuin sitä taas tajuu et Jumalal on kaikki langat käsis ja Hänel on ne MAAILMAN SUPERPARHAIMMAT suunnitelmat meijän jokaisen varalle! Pitää vaa malttaa odottaa. Olla kärsivällinen ja rukoilla. Voi vitsit. Rakastan niin Jeesusta, se on jotain niin parhautta. Ei oo mitää ihanampaa ku Jeesus.<3

Huikeet nähä kuin Jumala toimii! Täst syksyst on tulos tosi huippu; Jumala tulee tekee vaik mitä siistei juttui meijän seurakunnas ja meijän kaikkien elämäs. On vaa niin sellanen kutina, enkä oo ainut. Me eletää oikeest niin jännii aikoi! Innol odotan mitä kaikkee upeet onkaa tulos! Sen voin kyl sanoo et elämä Jumalan kaa ei koskaa käy tylsäks! Rakastan, mä niin rakastan tätä Jumalan lapsena olemista. Saan olla rauhas ja turvallisin mielin, koska Kaikkivaltias pitää musta ja mun jutuista huolta. Ihanaa! :) Tässä taas nähään se kuin Jumala oikeesti johdattaa. Mitä ihmeellisimmil tavoil. Kiitos rakas Isä.

"- Minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra. Sillä niin korkealla kuin taivas kaartuu maan yllä, niin korkealla ovat minun tieni teidän teittenne yläpuolella ja minun ajatukseni teidän ajatustenne yläpuolella." Jes.55:8-9

Olkaa siunattui! Riemuitaa kaikki joka päivä siit kuin ihana Herra meil on! Viime lauantaina mul tuli muuten nuortenillas mielee sellanen jutska ku siin ylisteltii et kuin onnellinen Jumala on ku me vietetää aikaa Hänen kaa, lauletaa Hänelle koko sydämestämme ylistyst ja keskitytää yksin Häneen. Tuli sellanen fiilis et Jumala itki ilost sil hetkel ku se katteli ja kuunteli meitä sinä iltana,siin ku ylistettiin. Ja jotenki se lämmitti mun sydänt. Sai mut tuntee ihan suunnatonta riemuu. Se ku me vietetää aikaa Jumalan kaa, ei siunaa pelkästää sua ja mua, vaan myös Jumalaa. Kuin valtavasti Taivaan Iskä nauttiikaan ku me halutaa viettää Hänen kaa laatuaikaa! Ja me todella tarvitaan sitä, se auttaa jaksamaan taas eteenpäin. Ku mieli ja sielu on virvotettu Jumalan läsnäolos, rauhal ja rakkaudel. Vau.

Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti