torstai 13. syyskuuta 2012

Everything

Tää biisi on ehkä yks maailmankaikkeuden kaunein. Ja toi draama mikä tohon on tehty, on ihan mieletön. Se koskettaa ja puhuttelee joka ikinen kerta ku katon sen. Se koskettaa jonnekki tosi syvälle, ja kyyneleet alkaa vaa valuu. Tos jotenki tajuu vaa sen kuin helpost maailma voi viedä meijät pois Jumalan luota, mut kuin käsittämätönt on et Jumala ei hylkää meit. Se itkee kaipaustaan meijän puoleen, ja yrittää kiskoo meijät takas luokseen. Enemmän ku mitää se haluu olla meijän kans. Jumala haluu pelastaa meijät ja rakastaa meijät ehjäks. Hän ei koskaan, tajuutteko; KOSKAAN IKINÄ lähe vetää meijän luota. Ei vitsit, kattokaa toi ni kässäätte mist mä puhun. Oikeestaa mun ei tarvi selittää enempää, tää video puhuu puolestaan. Hei tää biisi on sulle Jeesus. Rakastan sua. Oot mulle kaikki. 

Aamen.

1 kommentti:

  1. hei kiitti taas ihan sikana jälleen niin kannustavasta kommentista. Sun ja Jumalan suhde on jotenkin erityislaatuinen - ei jokaisella uskovalla oo noin syvää suhdetta. Älä ikinä päästä siitä irti vaan antaudu rohkeesti syvemmälle. Jumala tulee kuiskaan sulle salaisuuksia, joista Jumala uskoutuu vaan niille, jotka haluaa todella tuntee Hänen sydämensä. Kun elät Jumalan prinsessana oot jatkuvasti koko olemuksellas haastamassa sun ympärillä olevia elään samanlaisessa rakkaussuhteessa.

    Jumala on puhunut mulle pari kertaa ton draaman kautta todella voimakkaasti. Etenkin silloin kun oon ollu keskellä pimeyttä monien riivaajien riepottamana. Ja voin todistaa, että ton draaman sanoma on niin TOTTA..! Jeesus ei ollu mulle vihanen tai pettynyt, vaikka olin vaikka missä suossa. Hän TAISTELI mun puolesta koko ajan! Ja tässä mä oon, vapaampana kuin koskaan. Pelkästää Hänen armostaan.

    VastaaPoista