sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Parhautta


Jeesus on parhautta<3. Mä en voi oikeest muuta ku katella silmät pyörein hämmästyksest ja kiitollisuudest sitä kuin Jumala toimii. Viime yönä puhuttiin just sitä kuin nyt vast on alkanu tajuu et kuin Jumala on oikeest muuttanu. Kokonaisvaltasesti. Hänen käyttöönsä. Kuin niihin lukemattomii rukouksiin on vastattu. Jumalan aikataulul ja sillee miten Jumala on parhaaks nähny. Oikeesti aamen, tää on jotain niin ihanaa! On ihana elää joka päivä katse kiinnitettyn Taivaasee. Tiiän ettei mun tarvi huolehtii ja stressata, koska Taivaan Isi pitää huolta. Ihan kaikesta. Mä saan vaan olla ja nauttii. Jumalan huolenpidost ja rakkaudest. Ja saan vaa mennä ja jakaa sitä rakkautta koko maailmalle. Voisko enää olla paremmin? Tuntuu et oon maailman onnellisin. Ja siit kaikki kiitos kuuluu Jumalalle! On niin paljo kiitettävää, voisin vaik valvoo koko yön ja kiittää vaan! Mul on Jeesus ja se on kaikki mitä mä tartten. Parhautta<3

Olkaa siunattui ja rakastukaa joka päivä uudestaa ja syvemmin Jeesukseen. ai miks? koska se on niin ihanaa. sisäl kuplii ja alkaa naurattaa ku Jeesus koskettaa ja muuttaa. Hoitaa mitä hellimmin<3.



Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti