tiistai 11. syyskuuta 2012

Iloitkaa aina Herrassa!

Voi juku. Kuin makeeta onkaa et oltii me mis vaa, millases tilantees vaa ja millasel fiiliksel vaa, ni me saadaa, ja oikeestaa meijän pitäiski, iloita Herrassa! Aina! Jotenki vaa niin ihanaa kuin se ilo siit et ollaa pelastettui pulppuu tuolt sydämest,vaik ois kuin väsyny ja ois miljoona juttuu mitkä pyörii pääs ja se meinaa räjähtää. Ni silti se ilo vaa tulee ja tekee mieli nauraa äänee ja syleillä maailmaa, hitusen tanssii ja ylistää kans, koska mul on Jeesus, ja se on ehdottomasti parasta mitä mä tiedän. Yritetään kaikki olla onnellisii, eikä sitä oikeestaa tarvis ees yrittää, koska ku sä oot Jumalan lapsi, ni siin on kyl syytä niin suureen iloon ja riemuun et annetaan sen vaan kummuta meistä, annetaan maailman nähdä se kuin onnellisii me ollaan. Kuin onnellisiks Jumala meijät tekee.<3

"Iloitse aina minussa! Mitä tahansa elämässäsi on meneillään, voit aina iloita rakkaussuhteestasi minuun. Tämä on sen salaisuus, että voit olla tyytyväinen kaikissa olosuhteissa. Monet unelmoivat ajasta, jolloin he olisivat vihdoin onnellisia: kun he ovat saaneet maksettua velkansa, kun heidän lapsillaan ei ole vaikeuksia, kun heillä on enemmän vapaa-aikaa, ja niin edelleen. Samalla kun he näin unelmoivat, heidän aikansa valuu hukkaan kuin kallisarvoinen öljy maahan kaatuneesta pullosta.

Unelmat onnellisesta tulevaisuudesta eivät voi tuoda tyydytystä, sillä fantasiat eivät ole realismia. Vaikka minä olen näkymätön, olen paljon todellisempi kuin ympäröivä maailma. Minun todellisuuteni on iankaikkista ja muuttumtatonta. Tuo jokainen hetkesi minulle, niin minä täytän sen ilollani. Nyt on aika iloita läsnäolostani!"

"Iloitkaa aina Herrassa! Sanon vielä kerran: iloitkaa!" Fil.4:4
 "Mutta sinä olet iäti sama, sinun vuotesi eivät lopu." Ps.102:28
 
Olkaa siunattui ja onnellisii. Muistakaa et ilo Herrassa on meidän väkevyytemme. Maailma kaipaa nähä iloo. Maailma tarvii sitä. Joten ei kuljeta tän elämän halki naama myrtsin ja maahan tuijotellen, vaa Jumalan rakkautta ja iloo säteillen katse kohti taivaita, ja ihmisten kasvoja jotka ettii pelastajaa.
Aamen.

1 kommentti:

  1. Tää oli jotain niin...upeeta. Jotain mitä oon kaivannu kuulla. Huh. Jumala todella puhuu siun kautta didi!♥

    VastaaPoista