torstai 26. heinäkuuta 2012

Jumalan olemmassaolo

Tässä taas ihana tekstinpätkä, Jumalan puhetta meille, Hänen uniikeille ja äärettömän kauniille ja rakkaille taideteoksilleen:

" Kun kuuntelet lintujen kutsuvan toisiaan, kuule myös, kun minä rakkaudessani kutsun sinua. Puhun sinulle jatkuvasti: näön, kuulon, ajatusten, vaikutelmien ja Sanani kautta. Tavoillani viestiä kanssani ei ole rajoituksia. Sinun tehtäväsi on olla kuulolla, puhuinpa sinulle sitten millä tavalla tahansa. Kun päiväsi aikana päätät keskittyä minuun, tulet huomaamaan, että luomakunta julistaa minun olemassaoloani. Et löydä minua vain kauneudesta ja linnunlaulusta, vaan myös onnettomuuksista ja surun murtamista kasvoista. Syvimmästäkin surusta voin kutoa jotakin kaunista. 

Etsi minua ja viestejäni tänään.   
Etsi minua ja löydät minut, kun etsit minua kaikesta sydämestäsi."


"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua." Joh. 10:27

"Me tiedämme, että kaikki koituu niiden parhaaksi, jotka rakastavat Jumalaa ja jotka hän on suunnitelmansa mukaisesti kutsunut omikseen." Room. 8:28

"Te etsitte minua, ja te löydätte minut! Koko sydämestänne te minua etsitte, ja minä annan teidän löytää itseni, sanoo Herra." Jer. 29:13-14


Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti