keskiviikko 11. heinäkuuta 2012

Sä oot rakastettu

Kaiken tän keskellä ainut asia jolla todella on merkitystä;

"Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, 
koko sielustasi ja mielestäsi ja koko voimallasi. 
Toinen on tämä: Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi.  
Näitä suurempaa käskyä ei ole." 
Mark.12:30-31

  
Sen oon oppinu. Opin koko ajan lisää. Rakkaudest Jeesukseen, jolt mä oon saanu tulevaisuuden ja toivon. Rakkaus muita ihmisii kohtaan, joista jokainen on Luojan uniikki taideteos. Suuniteltu,ei sattuma. Jokainen vastaantulija joka tulee. Haluun rakastaa ja siunata. Siihen tarviin Jumalan apuu. Herra vuodata sun rakkauttas muhun niin et mä voisin rakastaa. Hei JEesus kiitos kun oot niin huippu ja rakastat meitä. Ei sitä pysty tajuu kuin sä pystyt niin rakastaa vaik me ollaa mitä ollaa. Oon niin kiitollinen ku aina annat anteeks ja jaksat kantaa. Sun täytyy olla aikamoinen bodari ku jaksat aina. Tosin eihän se oo mikää ihme ku oot aina
ollu mun messis salil! :D

Mut rakkaus on kaikist suurin juttu. Kaikki on kyl sen tajunnu. Kaikki laulut kertoo jollain lailla rakkaudesta. Elokuvat ja kirjat. Kaikki. Loppujenlopuks aina on kyse rakkaudest. Se on jännä asia, koska se saa aikaa ihan mielettömii juttui ja ihmeit. Se on kaikist siistein juttu! On makeet kuin Jumalan rakkaus muuttaa, ja kuin se ulottuu synkimpään ja rikkinäisimpäänkin sydämeen. On hienoo olla elos, (just yks ilta tajusin ton taas ku poljin duunist kotii ja aurinko oli laskemas ja kultas pellot ja mä katoin mykistyneenä sitä kaikkee keskel kauneint rauhaa ja tuumasin ääneen Jumalalle et pelkästään tän takii kannattaa elää.<3 Tää luomakunta on niin kaunis niin kaunis jos vaan uskaltaa ja malttaa hetkeks pysähtyy ja katsoo.) varsinki ku saa vastaanottaa ihanaa sulosta rakkautta Jumalalta, ja viel kaiken kukkuraks saa jakaa sitä muille. Se on kaikist kivoint mitä mä tiiän!

"Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi."
Kol.3:14 

 Olkaa siunattui, ja avatkaa sydämenne maailman makeimmalle asialle: Jumalan rakkaudelle. Antakaa sen virrata teihin ja täyttää teijät. Sä oot rakastettu just nyt.

Jumala rakastaa sua äärettömästi, ja haluu sanoo sulle et sä oot kallisarvonen ja rakas ("Koska olet arvokas minun silmissäni, koska olet kallis ja rakas, minä luovutan kansanheimoja sinun sijastasi, kansakuntia sinun henkesi hinnaksi." Jes.43:4. WHAAAT!? Voiks joku rakastaa mua noin paljo? Kyllä todellakin voi. Ja se vast onki AIKA MAKEETA!!) Ja jakakaa sitä rakkautta eteenpäin jokaiselle jonka kohtaatte, koska kaikki kaipaa ja tarttee sitä niin et tekee kipeetä. Koska se saa aikaan pelkkää kaunista, se saa aikaan ihmeitä joita mikää muu ei voi saada aikaseks. Rakkaus saa meidät elämään, todella elämään. Rakastamalla muita me voidaan pelastaa elämiä. Me voidaan pelastaa sieluja. Saanks mä kuulla aamen? AAMEN!

"Niin pysyvät nämä kolme: usko, toivo, rakkaus. Mutta suurin niistä on rakkaus."
1.Kor.13:13

Jeesuksen Kristuksen nimes, aamen.

3 kommenttia:

  1. haha, tää sun blogi on kyl mahtava! :D nii tällänen raikas. vaikka onkin ihan sekava (tai siis esim toi fontti ei oo helpoin lukee ja eri värejä ja kaikkee) ja näyttää joltain mun yläasteen viholta, niin tää saa hymyn huulille. Etenkin noi Jeesuksen bodaukset saa miettiin elämää vähän valosammasta vinkkelistä.

    VastaaPoista
  2. Mitä Jumala tekeekään ihmisten sydämmissä sun ja tän blogin kautta ! Kiitos Isälle, nää sun kirjotukset pistää mut ajattelemaan ja oon löytäny taas palan jotain sitä mitä Isällä on mulle.. Rakkauden kaipuu on ollu jo kauan ihan valtava, ja tuntuu että hukun kun en löydä rakkautta josta pitää kii, ja jolla rakastaa muita ihmisiä. Mut jännä miten Jumala voi jonkun blogin kautta koskettaa nii et luen tätä vaa kyyneleet silmissä ja tuntuu et Jumala vaan rakastaa mut ehjäks..

    Himo sekavasti selitin, mut pointti on se että kiitos Jumalalle ko tommonen ihana ihminen kirjottaa tämmöstä blogia ! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau,olipa upeeta kuulla noi sun sanat! mitä helmee!<3 upeeta et tän blogin kautta Jumala on koskettanu sua, tosi upeeta,aamen! se täs on vähä ollu toiveenaki, et voisin krijottaa niin et ne koskettas ihmisii. Voisin kirjottaa just niit sanoi mitä Jumala haluu mun kirjottavan. Vau.mOo siunattu, ja muista et Jeesus rakastaa sua niin paljo et ei meijän ymmärrys siihen ees yllä. Oo huoleti, sä oot turvas koska Iankaikkinen Jumala kantaa sua, lempeesti ja mitä hellimmin sylissään. Vaikkei aina tuntuis miltää ni Jeesus on sun kaa, pitää sun kädest kii. se on totuus.

      Poista