torstai 5. heinäkuuta 2012

Sä oot vapaa

"Vapauteen Kristus meidät vapautti. 
Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen."
Gal.5:1

Vapaus. Tuo kaunis sana joka saa hymyn huulille ja tuulen tuntumaan siltä kuin se vois nostaa meidät ilmaan. Mitä vapaus on? Ite käsitän sen niin et mä oon vapaa synnin orjuudest, vapaa kuolemast. Kristuksen Jeesuksen ansiosta. Mä oon vapaa olee ja tekee mitä vaan, Kristukses. Mikään ei kahlitse mua, koska Jeesus on vapauttanu mut. Ja jos joku kavala liaani yrittääki tunkeutuu mun elämää ja kahlita mua, ni mä tiedän et mul on Jeesus, joka on voimallinen katkasee senki liianin, vapauttaa mut siit sen kahlitsevast otteest. Nimes Jeesuksen.

Ku sä opit tuntee Jeesuksen, Jumalan Pojan, sä tuut olee vapaa. Koska tiiätsä mitä? Raamattu lupaa niin.
  
"Te opitte tuntemaan totuuden, ja totuus tekee teistä vapaita." Joh.8:32

 


Jeesus on totuus. Tie, totuus ja elämä. Jeesus vapauttaa sut. Hän odottaa sydän täynnä rakkautta JUST SUA. Hän odottaa sua syli avoinna, kädet levällään. Odottaa sua kotiin. Sillon sun elämä vaihtuu kadotuksest ikuisee elämää ku sä valkkaat Jeesuksen. Otat Hänet sun elämäs Herraks, annat kaiken päätösvallan sun elämästäs Jeesukselle. Mä voin sanoo et se on parasta mitä on. Oon niin rakastunu Jeesukseen<3 Ja joka päivä vaa sitä ihmettelee kuin mahtava JUmala meil on, kuin hyvä ja rakastava. Armollinen ja kärsivällinen. Ja luotettava! Tää on tälläst Jumalaan luottamisen ja itsensä tuntemisen kesäkouluu ollu mulle nyt. Ennen kaikkee toi et pitäs vaa osata ja uskaltaa luottaa Jumalaan täysillä, ei vaan 99%. Jumala tahtoo et me todella luotetaan Häneen, kaikessa. Ei se oo helppoo, mut ku me niin tehään, me huomataan et asiat alkaa järjestyy mitä ihmeellisimmil tavoil. Jumala pitää lapsistaan huolen. Hän vaan tahtoo et me todella voitas luottaa yksin Häneen, eikä säädettäs aina kaikkee ite. Kuljetaan rukoillen lähel Jeesusta ni asiat kyl järjestyy.

Vapaus. Muistatsä nyt mistä Jeesus sut vapauttaa? Ei oo kovin vaikee kysymys. Jeesus vapauttaa sut kuolemasta. Ikuisest erost Jumalaan. Sen mukana synnin orjuudest, ja kaikist kahleist mitä sun elämäs eteen tulee. Ei ehkä siin aikataulus mitä sä oot suunitellu, mut pitääki muistaa aina et Jumalal on omat aikataulunsa, ja Hän tekee asioita just sillon ku näkee et on parasta. Ja usko pois, Meidän Luoja jos kuka tietää sen parhaiten. Jumalal on aina parhaat suunnitelmat meitä varten. Always.

Niinpä vapaana ja Taivaan kansalaisena (plus turvallisin mielin tähän lupaukseen uskoen ja luottaen: "Älä pelkää ketään, sillä minä, Herra, olen sinun kanssasi ja suojelen sinua." Jer.1:8) ei muuta ku innolla ottamaan selvää niist kaikist mahtavist jutuist joita Herra on just sua varten suunnitellu! Muista et Poika on vapauttanu sut, ja jonka Poika vapauttaa se todella on vapaa!

Aamen.

2 kommenttia:

  1. DIDI<3 hei mitä vitsii en aluks tunnistanut sua mut sit näin kuvan ja hahhaahhah vähä siistii. hei lisää mut faces kaveriks, johannes poikkimäki

    VastaaPoista
  2. tervetuloo lukeen mun blogia tai mikä salainen päiväkirja nyt onkaan :D alan kans seuraan sun blogia yksityisellä.

    VastaaPoista