maanantai 23. heinäkuuta 2012

Taivas sisimmässä

Sain isosiskolta synttärilahjaks upeen kirjan (Sarah Youngin Jeesus kutsuu) jossa on joka päivälle teksti, joka on niinku Jumalan puhetta meille. Tosi makee kirja ja vaik oonki lukenu vast vähän aikaa sitä, ni must say että se on antanu jo tosi paljo. Koskettanu. Vetäny mut lähemmäs Jumalaa. Ja nyt haluun jakaa täs yhen makeen tekstin siit. Se ei oo tän päivän teksti, mut ei kai sen niin välii, se on vaa niin kaunis. Enjoy.

" Etsi kasvojani niin löydät kaiken, mitä kaipaat. Läheisyys kanssani on sydämesi suurin kaipaus. Tiedän tämän, koska loin sinut kaipaamaan minua. Älä tunne syyllisyyttä siitä, että käytät aikaasi läsnäolossani viipymiseen. Sehän on vain sitä, että vastaat sisimpäsi jumalalliseen kutsuun. Kun loin sinut kuvakseni, piilotin taivaan sisimpääsi. Kaipauksesi minun puoleeni on kuin koti-ikävää: ikävää todelliseen kotiisi taivaassa.


Älä pelkää erottua muista ihmisistä. Sinulle valmistamani polku on oikea juuri sinulle. Mitä tarkemmin seuraat johdatustani, sitä paremmin voin kehittää lahjojasi. Seurataksesi kokosydämisesti minua sinun on lakattava yrittämästä miellyttää ihmisiä. Läheinen suhteesti minun kanssani auttaa sinua loistamaan pimeässä ja olemaan muillekin siunaukseksi." 
  
"Ne, jotka katsovat häneen, säteilevät iloa, heidän kasvonsa eivät punastu häpeästä." Ps.34:6

"...jotta olisitte moitteettomia ja puhtaita, nuhteettomia Jumalan lapsia tämän kieroituneen
ja turmeltuneen sukukunnan keskellä. Te loistatte siinä kuin tähdet taivaalla.." Fil.2:15

Aamen.

4 kommenttia:

  1. woooow, totally Jumalan puhetta mulle. Oon just opettelemassa Jumalan läsnäolossa viipymistä, samalla kun rukouselämä tuntuu niin vaikeelta.

    Ja mun kulkema polku todellakin eroo perus suomalaisesta (ja perussuomalaisestakin vaikka sitten xD) elämästä ja välillä kipuilen sen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wau, AAMEN!<3 Jumala kyl vahvistaa sua, ja muista ettei rukouksee aina tarvita sanoi. Jumala hoitaa sua mitä hellimmin, saat vaa oikeest levätä Isän läsnäolos,turvallises sylis, se on paras paikka maailmas<3 oo rauhas ja oo siunattu! :)

      Poista
  2. noist kirjoist muuten puheen ollen, John woolleyn kirjoittama "Minä olen sinun kanssasi" on kans tosi hyvä, yks sairaalapastori joka alko kyselee ennen jokaista potilaskohtaamista Jumalalta henkilökohtaista rohkaisua itselleen, on koonnu ne jumalan suoraan puhumat rohkasut tohon kirjaan:) yks niist on tällänen:

    "salliminani vaikeina aikoina etene hitaasti, tietoisena siitä, miten syvää myötätuntoa tunnen sinua kohtaan.

    Näissä vaikeuksissa puhu vain totta sydämestäsi - silloin, kun annan sinulle siihen tilaisuuden. Vältä tarpeetonta puhetta, tarpeetonta ponnistelua; anna rukouksen ympäröidä jokainen kohtaaminen muiden kanssa. Kun pysyttelet Minun lähelläni, osoitan hyvin selvästi tapahtumien kautta olevani toiminnassa.

    Vältä väliaikaisia "ratkaisuja", jotka heikentävät riippuvuuttasi Minusta. Muistele sitä, miten olen auttanut sinut menneisyydessä vaikeuksien läpi; se syventää luottamustasi siihen, että Minä riitän nyt, ja tämä luottamus muuttuu iloksi, joka on saattanut näyttää sinusta mahdottomalta.

    Kun tämän hetken myrskyt ja vaikeudet ovat laantuneet, näet.. Minut! Katso vaikean ajan tuolle puolen, paikkaan, johon olen mennyt edeltäsi... sinun voittosi paikkaan."

    kannattaa lukee jos koskaan kiinnostut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei wau, kiitti :D jos joskus törmään ni voisin vaikka lukasta :) kaunist tekstii toi mitä kirjotit<3

      Poista